Hvad er dine muligheder som sponsor?

 

Kunne du tænke dig at deltage i et attraktivt erhvervsfællesskab, som er med til at gøre H.C. Andersen Festivals til et endnu større aktiv for byen, øen og hele regionen?

H.C. Andersen Festivals er vokset til at blive et af de store kulturelle trækplastre i Odense med mere end 370.000 besøgende og over 500 arrangementer.

 

Startet af erhvervsfolk – båret af frivillige 

Festivalen er startet af en række erhvervsfolk med visionen om at sætte Odense på det kulturelle landkort gennem en stor og mangfoldig kulturbegivenhed. I 2012 forpligtede 26 foreningsmedlemmer sig til at støtte H.C. Andersen Festivals økonomisk i årerne 2013-2015.  
 
Foreningen tæller i dag over 50 medlemmer, hvoraf mange allerede har tegnet nye aftaler for en 3-årig periode. Erhvervsfællesskabet bliver større og større og består i år af over 130 virksomheder, store som små, der støtter festivalen. 

 

Saferoad Daluiso 

"Det her er en rigtig god måde at gøre det på for en virksomhed som vores, der ligger herude ved motorvejen og gerne vil være en del af ”Odense derinde". Det er med til at gøre os til en lokal arbejdsplads med en lokal forankring. Det er meget vigtigt for os at holde fast i og italesætte."

- Gregers Münter, Adm. direktør, Saferoad Daluiso.

 

Partnerskab med H.C. Andersen Festivals

Som samarbejdspartner får du:

  • Invitationer til unikke arrangementer året rundt, hvor du har mulighed for at vedligeholde og udbygge dine professionelle relationer.  
  • Value for money i en enestående og fleksibel billet- og oplevelsespakke skræddersyet efter dine behov under selve festivalen.  
  • Strategisk eksponering og dermed øget kendskab til din virksomhed.  
  • Differentiering fra konkurrenter og imageboost gennem en kulturstøttende CSR profil 
  • Professionel rådgivning i et aktivt samarbejde med koordinering af såvel produktaktiviteter som personale- og kundearrangementer  
  • Mulighed for øget brandaktivering af dit brand.   
  • Sponsering med bred appel med gode muligheder for præcist at ramme mål- og interessegrupper. 

 

Spar Nord

”Fordelen ved dette netværk er, at det i ni ud af ti tilfælde er beslutningstageren selv, der møder op. Det gør det ret personligt, når beslutningstager på den måde møder beslutningstager. Så rammen her omkring H.C. Andersen Festivals er ekstra interessant for os.” 

- Jens Østergaard, Afdelingsdirektør Erhverv, Spar Nord.